Rzeszów

ul. Zajęcza 14 C

Rzeszów

ul. Podwisłocze 6

Przeworsk

ul. Głęboka 4

FAQ

Najczęściej zadawane pytania


Zakupy w sklepach stacjonarnych AMAK-MEBLE

  1. W jakich godzinach są czynne sklepy stacjonarne?

  2. Czy wszystkie produkty  oferowane w sklepach stacjonarnych  znajdują się na stronie www.amakmeble.pl ?

  3. Czy wszystkie produkty, które są na stronie internetowej można zobaczyć na ekspozycji?

  4. Czy podane ceny mebli na stronie internetowej obowiązują we wszystkich sklepach?

  5. Czy sklepy meblowe oferują  usługę montażu mebli? 

  6. Czy po zakupie meble zostaną dostarczone do domu?

  7. Czy jest możliwość zakupu mebli na raty?
     

Zakupy w sklepie internetowym amakmeble.pl

  1. Jak mogę zapłacić za wybrany towar?

  2. Jak zastanie wysłany kupiony przeze mnie towar?

  3. Czy mogę odebrać towar osobiście?

  4. Ile kosztuje dostawa?

  5. Czy mogę zmieniać zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?

  6.  Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?

  7. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar na zamówieniu?

  8. Co to jest Newsletter?

Zakupy w sklepach stacjonarnych AMAK-MEBLE

      1. W jakich godzinach są czynne sklepy stacjonarne.

Sklepy meblowe AMAK-MEBLE są czynne :

Rzeszów ul. Zajęcza 14C Pon-Pt  9:00-19:00, Sob 9:00-15:00,
Rzeszów ul. Podwisłocze 6 Pon-Pt  10:00-18:00, Sob 9:00-14:00,
Przeworsk ul. Głęboka 4  Pon-Pt  8:30-17:30,  Sob 8:30-14:30

 

      2. Czy wszystkie produkty  oferowane w sklepach stacjonarnych  znajdują się na stronie www.amakmeble.pl

Na stronie amakmeble.pl  prezentujemy wybraną część produktów, w sklepach stacjonarnych znajdują się  produkty które nie są prezentowane na stronie.

      3. Czy wszystkie produkty, które są na stronie internetowej można zobaczyć na ekspozycji?

Ze względu na to, że sklepy mają różną powierzchnię, istnieje możliwość, że klient nie znajdzie w sklepie wybranego przez siebie modelu mebla.

      4. Czy podane ceny mebli na stronie internetowej obowiązują we wszystkich sklepach AMAK MEBLE

Staramy się aby wszystkie ceny były takie same, ale może się zdarzyć, że dany produkt będzie miał inną cenę.

      5. Czy sklepy meblowe AMAK-MEBLE oferują usługę montażu mebli?

Sklepy oferują usługę montażu mebli, istnieją dwa sposoby montażu - w domu u klienta lub w trosce o Państwa czas i komfort usługę montażu przeprowadzamy u nas, a meble dostarczamy skręcone. Przy składaniu zamówienia zapytaj sprzedawcę, ustalisz z nim koszt oraz termin ewentualnego montażu.

6.  Czy po zakupie mebli mogę skorzystać z usługi transportu mebli?

 Meble zakupione w sklepach stacjonarnych dostarczamy GRATIS, chyba że sprzedawca poinformuje że ta usługa nie obejmuje danego towaru.

7.  Czy jest możliwość zakupu mebli na raty?

Oferujemy możliwość zakupu mebli na raty na korzystnych warunkach często w promocji 0%. Dokładnych informacji udzielą sprzedawcy lub zajrzyj na zakładkę RATY.

 

Zakupy w sklepie internetowym amakmeble.pl

1 . Jak mogę zapłacić za wybrany towar?

Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:

  • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu DotPay,

  • Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy  na konto Sprzedawcy

  • Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy

  • Osobiście – podczas odbioru osobistego

  • Rozkładając płatności na raty w Santander Consumer Banku lub AlirBank

2. Jak zastanie wysłany  kupiony przeze mnie towar?

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.amakmeble.pl realizowana jest za pośrednictwem:

  • Transportu własnego sprzedawcy

  • Przesyłek Pocztowych

  • Przesyłek kurierskich

  • Przesyłek Paletowych

Szczegółowe informacje na temat dostawy dostępne są na stronie podczas składania zamówienia.

3. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak można odebrać towar osobiście w tym celu proszę zaznaczyć w koszyku „odbiór osobisty”  i poinformować nas w emailu w którym sklepie chcą Państwo odebrać towar nie wiąże się to z żadnymi kosztami dla Państwa.

4. Ile kosztuje dostawa?

Koszty dostawy zależne są od: wagi towaru, wymiaru, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, itp.

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia

Szczegółowe informacje na temat płatności dostępne są na stronie podczas składania zamówienia.

5. Czy mogę zmieniać zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?

Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

6. Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?

Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres email podany przy składaniu zamówienia.

7. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar na zamówieniu?

Istnieje taka możliwość - w tym celu proszę się skontaktować mailowo lub telefonicznie z infolinią sklepu online - uzyskają tam Państwo niezbędne informacje.

8. Co to jest Newsletter?

Klienci odwiedzający naszą stronę mogą wyrazić chęć otrzymania newslettera w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Newsletter zawiera informację o promocjach, nowościach  kodach rabatowych. Zapisanie do Newslettera jest dobrowolne. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w specjalny link znajdujący się w stopce otrzymanej wiadomości lub poprzez wysłanie ze swojej skrzynki pocztowej e-mail z rezygnacją lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.